Způsoby dopravy
PPL kurýrní služba 
- cena dopravy 111 Kč | Příplatek za dobírku 5 Kč (Při platbě dobírkou celkem zaplatíte 116 Kč. Při platbě předem celkem zaplatíte 111 Kč
- my balík do jednoho pracovního dne předáme kurýrovi a PPL balík doručuje již druhý pracovní den od jeho převzetí
- zásilku máte perfektně pod kontrolou – den před doručováním Vám PPL zašle email, kde najdete veškeré informace o zásilce
Česká pošta – Balík do ruky 
- cena dopravy 99 Kč | Příplatek za dobírku 5 Kč (Při platbě na dobírku celkem zaplatíte 104 Kč. Při platbě předem celkem zaplatíte 99 Kč)
- objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty do 24 hodin od doby podání odesílatelem
- v okamžiku expedice zásilky Vám jsou na e-mail, nebo SMS doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- kde se Váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému České pošty
- v případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že Vám do schránky bude
vložena informace o uložení zásilky. Zároveň Vám bude doručena SMS s informací o nezastižení na uvedené adrese - na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
- prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce.
V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního
řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje,
není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky. - v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty
a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Česká pošta – Balík do na poštu 
- cena dopravy 94 Kč | Příplatek za dobírku 5 Kč (Při platbě na dobírku celkem zaplatíte 99 Kč. Při platbě předem celkem zaplatíte 94 Kč)
- objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty do 24 hodin od doby podání odesílatelem
- v okamžiku expedice zásilky Vám jsou na e-mail, nebo SMS doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- kde se Váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému České pošty
- Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
- Prostřednictvím nástroje umístěného na našich webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
- Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.
- Udaná cena balíku do hodnoty 50 000 Kč je zahrnuta již v základní ceně služby.
- Nově umožňujeme volbu doplňkové služby Cenný obsah u zásilek s udanou cenou až výše 1 mil. Kč.
- Odesílatel si na základě smlouvy může objednat svoz a nemusí na poštu.
- na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
- prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce.
V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního
řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje,
není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky. - v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty
a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Objemné zboží
V případě, že Vaše objednávka bude obsahovat nábytek a zboží viz. tabulka,
vyčkejte na nový náhled faktury, která bude upravená o přepravné.
Jak můžete platit
Dobírka
- nejpoužívanjší způsob platby. Za zboží platíte až při převzetí zásilky kurýrovi nebo na výdejním místě.
Bankovní převod
- po obdržení Vaší objednávky Vám na e-mail zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet.
Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí. Je důležité uvést správný variabilní symbol,
abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce. Číslo účtu: 1023892683/6100
Platební brána – připravujeme
- online platba kartou, nebo pomocí tlačítka rychlé platby. Nejrychlejší způsob platby, platba je evidována ihned a objednávka tak může
- být zpracována v co nejkratším termínu.